Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
DHL parcel pakketpunt,
Dit kunt u gebruiken als u denkt niet thuis te zijn op het aflevermoment en wordt gebruikt voor NIET zakelijke adressen. u kunt het pakket zelf ophalen op het aangegeven pakketpunt. U kunt hierbij NIET kiezen voor het pakketpunt dat doet DHL voor u.
DHL parcel bij u thuis,
Dit kan alleen bij een thuislevering, voor een NIET zakelijk adres, gebruikt worden. wij zijn NIET verantwoordelijk voor het feit dat u het pakket niet aanneemt of dat het door andere omstandigheden kwijt raakt, u bent zelf verantwoordelijk voor het thuis zijn, regelen en aannemen van het pakket, hierdoor zijn de kosten lager maar de verantwoording ligt bij de klant.
DHL Europlus (ZAKELIJK ADRES)
Uw pakket wordt afgeleverd tijdens kantooruren . Mocht u 2 keer niet aanwezig zijn dan wordt het pakketje doorverwezen naar het dichts bijzijnde depot. Hier kunt u het ophalen. Doet u dit niet, dan komt het pakket vaak pas na enkele weken bij ons retour en zijn de te maken kosten voor het opnieuw aanbieden voor u als klant en zal dit pas gebeuren, na vooruitbetaling van de opnieuw te maken kosten. Deze bedragen in veel gevallen tussen de € 15.00 - € 30.00
ZAKELIJKE LEVERINGEN ZIJN DUURDER, DIT KOMT OMDAT ER VIA EEN ANDER SYSTEEM WORDT GEWERKT, DIT GEEFT U MEER ZEKERHEID EN WIJ NEMEN DE VERANTWOORDING VAN LEVERING VOOR ONZE REKENING, MITS AAN DE VOORWAARDEN IS VOLDAAN
DAARNAAST KUNT U DE BTW TERUGVORDEREN.
ALLE PAKKETTEN ZIJN VOOR ONS HIERBIJ TRACEERBAAR, DIT IS NIET HET GEVAL BIJ PARCEL LEVERINGEN.
Uw adresgegevens moeten volledig corresponderen met het aangegeven adres. Bijvoorbeeld heeft u intern een salon maar is dit in uw woonhuis, dan vult u uw persoonlijke adresgegevens in, dit i.v.m. de huisregels van DHL:, men levert niet af op een adres waar zakelijke activiteiten onzichtbaar worden uitgevoerd.
Ruilen
U kunt uw bestelling altijd eenmalig ruilen tegen hetzelfde productnummer, zelfde kleur maar een andere maat. Dit moet echter wel binnen 7 dagen aan ons gemeld worden waarna u het pakketje uiterlijk binnen 1 week daarna bij ons retourneert. Mocht dit niet het geval zijn dan treden de algemene voorwaarden in werking wat extra kosten met zich meebrengt.
Ruilen gaat tegen "kosten neutraal". dat betekent dat u het pakketje op eigen kosten retour stuurt en wij voor de eenmalige ruiling zorgen en de kosten van het opnieuw aanbieden hiervan voor onze rekening nemen.
Retourneren
Wij gaan er vanuit dat u niets hoeft te retourneren, mocht dit toch het geval zijn dan gelden de voorwaarden voor B2B en betekent dit dat de te maken kosten voor het retour nemen, administratie, opnieuw labellen en registreren in mindering worden gebracht. Dit is 33% van de totale som.
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad