Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Visie
Dunlop is de wereldleider in beschermende laarzen erkend voor haar goede bescherming en comfort, die markt geïnspireerde oplossingen biedt en een waardevolle partner is.
Dunlop Waarden
Hun waarden beschrijven waarom ze allemaal binnen Dunlop onderdeel zijn van dezelfde cultuur, hoe zij als team succesvol zijn door onvermoeibare focus en feilloze uitvoering.
• Delight customers
• Deliver great results
• Develop people
• Depend on each other
De eindgebruikers; hun verhaal staat voorop...
Meerdere keren per week ontvangen ze ontroerende verhalen van hun klanten die hun ervaringen met hun laarzen delen. Dit laat duidelijk zien dat laarzen niet alleen een functioneel product zijn maar ook een emotionele dimensie hebben en een belangrijke rol spelen in het leven van de drager.
Zij willen het verhaal vertellen zodat de medewerkers van Dunlop zich nog meer verbonden voelen met die mensen die ervoor zorgen dat zij iedere dag eten, onderdak en energie hebben. En tegelijkertijd realiseren dat zij, als Dunlop team, voor hun werken. Dat is de reden waarom zij nog nadrukkelijker de eindgebruiker in het centrum willen plaatsen van alles wat zij doen door middel van een nieuwe missie; het waarom van hun dagelijkse betrokkenheid.
Duurzaamheid
Als wereldleider in beschermende laarzen is Dunlop gecommitteerd aan het uitbreiden van het bedrijf op verantwoordelijke wijze door hun laarzen en hun bedrijf duurzamer te maken.
Dunlop gebruikt life cycle assessments (LCA) om de ecologische voetafdruk te berekenen op fabrieks-, proces- en materiaalniveau. Dunlop werkt nauw samen met leveranciers om te bepalen waar in de keten we verbeteringen kunnen identificeren. Voor elk Dunlop-product is de life cycle assessment (LCA) verkrijgbaar. Op basis van de life cycle assessments heeft Dunlop drie belangrijke focusgebieden gedefinieerd:
• Energie; onderzoek naar het gebruik van groenere energiebronnen
• Afvalvermindering; alternatieve methoden van afvalverwerking en meer afvalscheiding in de hele organisatie
• Second life; op zoek naar nieuwe markten voor second life-kansen
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad