Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
"Waarom maken wij niet gewoon een schort met een front split, die een grotere mobiliteit mogelijk maakt?"
Deze vraag was de basis voor het succes van CG International die in 2002 hun bedrijf gestart hebben waarbij bovenstaande filosofie nog steeds domineert.
Omdat alles wat CG International verpersoonlijkt in deze kwestie is: verbeelding, flexibiliteit, innovatie, klantgerichtheid en hoge kwaliteitsnormen.
Het platform kreeg een front split en de eerste steen voor de verdere ontwikkeling werd gelegd. Het jonge bedrijf is er snel in geslaagd om een naam voor zichzelf in de markt te zetten m.b.t. professionele kleding.
Vooral omdat vroeg erkend werd dat de hoge eisen van werk kleding alleen kan worden voldaan met een uitzonderlijke kwaliteit.
Daarna werd er ook nog iets aan toegevoegd, wat nieuw was in deze sector: de mode.
Met een subtiel gevoel voor modieuze trends, zij het in materialen, kleuren, ontwerpen of afwerking details CG International zet de optische benchmark.
Dus een aantrekkelijke collectie voor catering, horeca en zakelijk werd gevormd rond de kerncompetentie van schorten.
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad